krokodilien

Hej o Hallå

Ja, den här veckan har fyllts upp med en massa jobb och grejjer, mest jobb..nog bara jobb. Vi fick besök från Kanada. Det va mammas 3 åriga barn hon tog hand om för 27 år sedan som kom och hälsa på. Han va bra mkt längre nu kan jag ju meddela. cirka 2m skulle jag tippa på..

igår när jag jobbade så frågade jag min 'schef' om varför jag hade fått 75% och itne 100% i sommar. Det är min tredje sommar och folk som precis börjat jobba här har fått 100%..så från och med igår så juobbar jag 100% och itne 75%. E jag itne bra eller vad?! T.om den högre 'schefen' kom och sa att de va bra att jag sa till för det hade blivit någon miss.. !

Igår kom brassarna tillbaka för att typ spendera natten här. Men, flygledarna i paris strejkar så det blev inge flyg från frankrike, utan dom fick åka tåg till bryssel och flyga därifrån till Bromma. Underbart.
Dom är nog här på Arlanda nu, bör vara det, deras plan går vid 14. Men jag sitter fast i loungen med ett barn som ska flyga. Vore ju kul o säga hejdå en sista gång. Men jag träffar ju dom i oktober, så de e ignen brådska :)

jobbar 6 av 7 dagar den här veckan. Ledigheten imorgon kommer vara awesome, sen på´t igen lördag söndag.

far gone

har itne skrivit på typ aslänge..brassarna är ute i europe å virrar omkring. Jag vet inte hur dom ska klara sej faktist..:) Fabiola kom ju på onsdag, och på kvällen drog vi ut på krogen..BJ blev det. De va nice. Länge sedan jag va ute i uppsala, and i liked it. Ana träffade en pojkvaskel..taxin hem 5 på morron va dryg. Men men, skoj hade vi!
Sen dagen efter så skulle vi turista i sthlm. Tur att mamma o pappa va med, ananrs skulle vi inte kommit långt. Han precis till att glo på vaktavlösningen på slottet. haha, orkestern spelade Lay all your love on me med ABBA. Det e inte varje dag man ser det inte.
Sen tog vi en promenad i gamla stan, åkte på guidad tur på vattnet, Vasa museét, Skansen och tittade på djur. Jävlar vad Skansen e stort, jag har typ aldrig vart där. Man får passa på när man får besök ! :)

brassarna är här

BRASILIEN landade iiiii söndags. En av dom. Det va skitkul att äntligen få träffa den lilla grejjern igen, 3 år går snabbt, ruskigt snabbt. Jag va rädd att jag inte skulle känna igen henne, men så var ju såklart itne fallet. :)
Vi köpte en glass på donken å sen åkte vi hem. Gjorde inte så mkt dend agen..jo..vi åkte ut med tobbes båt i sigtuna och åt middag, de va nice. Jag Elin Ana Tobbe o han polare Mattias. Jag kunde ha tagit årets första dopp, men det gjorde jag itne :P

I måndags åkte vi in till stugan, chilla, åt middag i Öregrund å så..med mamma pappa yvonne o reine, det va nice. Lilla-Babs va där å sjöng, så vi hade fin musik när vi käka. Inge bad då heller då de va typ 14 grader. Sen igår så drog vi till gräsö o fika vid den där...lighthouse. Det va blåsigt, regna lite och så var man tvungen att betala 30 spänn för att gå upp och titta i fyren. Mamma fick betala så vi gick upp..såg ganska långt, men, som sagt, de va ganska dåligt väder så aaa, men de va helt ok..inte värt 30 kr men endå helt ok :P
Sen åkte jag o Ana hem, duscha o gjorde oss i ordning och sen så drog vi in till Uppsala och käka middag med Elin på resturangen Tzatziki. Asgott.

Sen gick vi på bio, Sex and the city 2..heeeelt ok. Att dom alltid får det snyggaste killarna..
tog sista tåget hem..asskönt väder faktist. Sverige visar sej från sin bästa sida..förutom på dagen vid fyren..men men..

snart ska vi hämta den andra brassen Fabíola..:)

bilder kommer när jag satt in dom på datorn  !

@ work

Denna dag (förmiddag) spenderas PÅ Arlanda, som vanligt typ. Klockan var ställd på 6.00, jag började ju 8, så de va chill..6.45 ringer de på jobbet å undrar vart jag e ngnstans..jag började tydligen 6. ooops..fast det stod 8 i mitt schema..så aa..jag kan ju ha skrivit av fel.

Det är underbart mkt sol ute, det jag har sett från fönstrena så jag ska nog hem o sola..bannemej, nu jävlar !

Nej, nu vill dom barnen i loungen äta, så vi tar väl en sväng till MAX..

sara åkerblom

~ det är otroligt vad man inte kan när man verkligen inte försöker ~