häääärlig heeeeelg

Helgen är snart över och jag har itne gjort ett jota. Förutom att jobbat 13.30-24 båda dagarna. Igår sminkade jag mina blåmärken för att kunna gå i t-shirt utan att få blickar, fungerade itne riktigt som jag tänkt, de syndes ändå. Jag fick två frågor av passagerare under alla timmar vad jag hade gjort. Förklaringen att jag spelade amerikansk fotboll gick hem hos båda, sa dem iaf.
Och idag missade jag våffellunch hos farmor och farfar för att jag skulle jobba, lite lätt irriterande. Sitta i trädgården och titta på när farmor gräddar våfflor hade varit en perfekt söndag. Ajajaj. Men den har varit rätt bra ändå med jobbhäng med Chros, the one and only. Haft sjukt kul, och kvällen är itne över än!! dundunduuuuuun...
 
 


Kommentarer
CHRIS!!!! :D

DU MÅÅÅÅÅÅÅÅSTE SÄGA TILL NÄR DU JOBBAR! Inget smygande här, tack!! PUSS

Svar: OKEEEJDÅÅÅÅ!!
Är på jobbet nu :D sitter på t4 på måndag 15-22!!
Sara

2013-05-02 @ 17:42:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sara åkerblom

~ det är otroligt vad man inte kan när man verkligen inte försöker ~

RSS 2.0