Landslagsläger

Helgen spenderades i Uppsala på uttagningsläger för Svenska Damlandslaget i Amerikansk Football. Jag blev näst intill tvingad av mina lagkamrater, Pinky och Yasmin. Det är jag gla för, träffa nytt folk och göra nya saker. Vi var ca 50 tjejer och hade två träningar a la 2h lördag och söndag. Det var bra träningar. Jag fick spela på d-line som nose. Kändes bra. Så det kändes kul. Även om det bara var uttagningsläger så lärde vi oss special spel osv som ska spelas på VM i sommar. VM. VM - låter rätt maffigt!! VM. Hur många har spelat VM? Riktigt coolt.
Summa summarum så blev jag uttagen till nästa läger och så fick jag lite saker jag måste öva på och så. Känns awesome. Det 'dryga' är att VM i Finland är exakt då min vän från USA ska komma och hälsa på..är inte det rätt typiskt!? Fan också. Aja..:/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sara åkerblom

~ det är otroligt vad man inte kan när man verkligen inte försöker ~

RSS 2.0