12h

Rätt lugn dag på jobbet. Badgarna fungerade dock inte som de skulle på morgonen. Man kom inte in genom de dörrar med swipekontroll. Så det blev vissa småförseningar. Tex Thaien stod i rätt många minutrar i väntan på att gatepersonalen skulle hitta en väg ut utan att behöva gå igenom dörrar med swipefunktionen. Och vi med rullstolar hade rätt svårt att komma fram genom att få genvägar då det ofta resulterar i trappor..så några securityvalter harman fått hjälp av idag, de kan ju öppna dörrarna..

Jag och Malin gick till Staaarbuuuucks. Mumms. Supersnälladunder Carlos jobbade idag, alltid lika trevlig! Saknar att ha min vän Daniela där som alltid mötte en med ett leende. Hon har sadlat om till flygvärdinna hon. Fick ändå se henne idag då vi hade en bärning på hennes flight :) det var en liten surprise!

Nu är det påsk som gäller. Hoppar verkligen på riktigt vårväder. Jag mamma pappa och monica ska till Lregrund. Ska bli så skönt. Så jag hat beställt sol iaf. Jag planerar att sitta i en solstol med unjackan och läsa en bok. Ja jisses vad härligt.

GLAD PÅSK!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sara åkerblom

~ det är otroligt vad man inte kan när man verkligen inte försöker ~

RSS 2.0