Svfm

Ja. Det var ju ett tag sedan sist. Jag har varit anställd i Försvarsmakten i typ 1 år nu och jobbat heltid sedan April. Tiden går fort, jäävligt fort. Vid årsskiftet ska jag byta till deltids soldat och bara jobba ibland. Det kommer bog passa mig bra med tanke på pendlingen. Jag pallar verkligen inte pendla, det är verkligen inte min grej. 

Går upp 5.15
Går till tåg 5.45
Kmr till Uppsala 6.04
Buss Enköping avgår 6.10
Kmr fram 6.50
Framme regementet 6.00
Uppställning 7.40
Slutar 16.30
Buss avgår 16.40
Ank Uppsala 17.26
Tåg avgår 17.56
I knivsta 18.05
Hemma 18.15

Det är så drygt. Varjje dag. Varje dag. Om vi inte slutar senare såklart. 

Tacka vetja Arlanda. 7min tåg sen framme!! 


Kommentarer
K-S

Hej! Jag såg att du har läst kursen CBRN-krisberedskap, vad tyckte du om den? Var den intressant? Funderar på att läsa den i vår så vore tacksam för svar. Kram

Svar: Hej, jag ber om ursäkt för sent svar, jag är nästan aldrig inne här längre. :) Men ja precis, jag läste på distans ifrån Umeå. Jag trodde det skulle vara mer intressant och passa mig bättre. Jag hoppade faktiskt av den kursen. Det var även en av de första kurserna jag har pluggat efter gymnasiet, så jag tror det var lite over the top för mig :) Hoppas du följer ditt hjärta iaf, man kan ju alltid testa på, precis som jag gjorde !! :)Ha det bra!!
Sara

2014-09-25 @ 13:01:37
URL: http://dinkelhoppare.blogg.se
K- S

Valde annat men tack för att du tog dig tid till att svara :)

2014-12-02 @ 19:44:38
URL: http://dinkelhoppare.blogg.se/
house washing Quad Cities

you are truly a just right webmaster. The site loading speed is incredible.
It seems that you are doing any distinctive trick. Moreover,
The contents are masterpiece. you've done a great activity
in this subject!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sara åkerblom

~ det är otroligt vad man inte kan när man verkligen inte försöker ~

RSS 2.0