-

Sedan sist jag skrev så har jag tagit två nya rekord i marklyft. Ena förra veckan på lagträningen, hela 100kg. För att sedan på fredagen slå det med 2,5kg ;) haha bättre än inget. Det ha rnästan blivit trafition att träna marklyft med Lindalie på fredagar, kul ju!!

I söndags var jag dörrvakt liknande för G4S på bandyinalen på Friends Arena. Det var väldigt impulsivt. Military Work, ett företag som hyrs in för att göra lite jobb. De vänder sig bara åt folk inom försvarsmakten, eller de som varit anstälda där. Jag anmälde mig på kördag kväll för att hjälpa till. Vi skulle ha varma kläder på oss. Så jag hade med mig extrakläder med mössa å vantr osv. När vi kom dit så fick vi läna kläder av G4S och stå vid dörrarna in till läktarna så ingen tog med sig alkohol in. Tydligen så hade military Work blivit lovade andra uppgifter så de var lite bittra att vi fick just dörrvakt uppgifterna. Men det var helt ok. Riden gick rätt fort. Jag hade dörren bröve en kvinna vars son var vd eller liknande föe Military Work, väldigt trevligt hade vi. Ont i fötterna efter 8h stående i kängor så avslutade ci med att gå ett varv i arenan på alla rader för att känna så alla stolar satt fast. Stort varv det där!

990kr för 8h och semesterersättning, och på måndagen så hade 693kr satts in på mitt konto. Hur bra som helst!!
Jag kommer lätt anmäla mig till nästa evangemang!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sara åkerblom

~ det är otroligt vad man inte kan när man verkligen inte försöker ~

RSS 2.0