Friends Arena

Det blev ett till besök på Friends Arena för mig. Igår spelade ju Sverige mot Irland. Jag och några andra från Military Work stod som taxivärdar. Det var kul faktiskt. Sjukt mkt folk kommer med taxi. Sjukt mkt folk är apfulla när de kommer med taxi. Jag hade förberett mig med långkalsonger, jeans, täckbyxor, underställströja, tshirt, fleece, tjocktröjja och en G4S tjockjacka. De var svalt ändå, haha. Kan itne tänka mig hur kallt det var för de som itne hade täckisar..Först stod jag under tak, där blåste det itne så mkt, sen stod jag lite längre upp på vägen, där var det inget tak, där var det sjukt mkt kallare. Men fortfarande skoj. Jag vet inte, men jag var så glad igår, det var så skoj, de flesta taxichaufförerna var väldigt trevliga och glada!!
Trevliga kollegor också!
 
Men sen när alla skulle gå från Arenan samtidigt blev det kaos. Inga taxibilar kom fram och alla klagade på att det inte fanns några bilar..sedan så spärrade poliserna av vägen så det kom nada med taxis..det fanns inte många förståeliga personer. Men hur kan man tro att man är ensam att vilja ha en taxi efter en match med 50.000 åskådare?! sjukt!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sara åkerblom

~ det är otroligt vad man inte kan när man verkligen inte försöker ~

RSS 2.0