Semester

Efter en rätt lång period utan skrivning här så tar jag mig tid nu. Semestern kom efter några jobbiga veckor med strid (tältsovning på Härads Skjutfält), RAKEL och Ra180 utbildning. Allt repetition ifrån lumpen, inklusive Härads, minus RAKEL..oh well.

Äntligen semester iaf och jag firade midsommar i Öregrund där jag alltid har firat midsommar, iaf 22 av mina 23 somrar. I år var det lite speciellt då mestadelen av släkten kom och forade med oss. Precis som det var när farmor och farfar ägde stugan. Farfar spelade dragspel, vi åt, sjöng, dansade och spelade offroadcrocket mitt i skogen..

En väldigt bra dag, förutom mina brända axlar..it sucks man!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sara åkerblom

~ det är otroligt vad man inte kan när man verkligen inte försöker ~

RSS 2.0