Fotoalbum

Jag och min kusin Linnea var ju på en sådan där jordenruntresa för några år sedan (2010-2011). Och nu tänkte jag sätta ihop alla bilder i ett fint fotoalbum. Jag har fått suvve hjälp från Yvonne som precis gjort ett album på itnernet via Fujifilm. Hur smidigt som hälst. Man bara markerar bidlerna och sen skapar programmet en bok med förslag på sidor osv. Kul att gå igenom alla bilder också, det var en del kan man ju säga :) Det har blivit så att jag gör en bild för Brasilien, en för USA, en för Nya Zealand, en för Australien och en för Thailand. Bara Brasilien blev 24 sidor, haha :P Längtar tills de blir klara då kan man sitta och drömma sig tillbaka till värmen, glaciärer, Hollywood, får, Jesus statyn, tåg, buss, översvämningar osv osv. YÄÄÄH


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sara åkerblom

~ det är otroligt vad man inte kan när man verkligen inte försöker ~

RSS 2.0